Thursday, May 28, 2009

Champion League Final at Hartamas



Here are video that I've record at the hartamas square while waiting for Man Utd vs Barcelona..
Even Man Utd lost to Barca, but the environment is fantastic..


We arrived at Hartamas square at 8.30p.m :)

8 feedback:

Anonymous said...

yea tahniah man u...

akinzu said...

heheh.. thankx.. ko mmg supportive

BadekGonzalez said...

haha
wa pakai jersi barcelona masa malam tu
lu tengok kat hartamas?
wa tgk kat mapley sbelah hartamas tuh
hahahahah
sialan
gile dekat sial
patot r wa ade rase aura SR mase tgk bola
hahahha
sialan
kalu jumpe malam tu,
komfom wa pijak lu
hahaha
sbenarnye, wa lepak kat bar depan hartamas tu.

akinzu said...

cibai a.. bar mane ni??? lu ngan sape time tu..
hahaha.. siot je seb baik x jmpe bai.. abis a aku kne kitai nnti..
haha aura SR eh..
aku pon mencari gak.. rse cam ade org yg aku knal je dkt2 aku..

BadekGonzalez said...

hahaha
ntah, aku xingt name bar tu..
bar tu kat corner lot n berhadapan ngn papantanda HARTAMAS
lepak kat bar ngn mmber s alam aku, tgk kat LCD tu..
diorg 'mnum', aku x..
aku juz merokok tanpa henti je..
hahahhaha
sial r, kan bez kalu jumpe..
bule aku ikat leher ko ngn tuala barcelona yang mmber aku bawak..
tuala?wakakakaka

akinzu said...

hahaha...
iye a tu... 'minum' naik menyampah aku tgk..
lek je kan.. haus je minum...
cbe ko tgk blek gmbr2 aku.. x mcm ber'tuala' plak aku... x kan aku nak biar je ko jerut leher aku.. gadoh pon gadoh a...kalah pn kalah a .. janji puas ati.. whahahahaha

BadekGonzalez said...

mane aci bawak lebih dari satu senjata..aku bawak tuala, ko?
ko bawak tuala ngn papan lapis..
mane aci bhai...
nak gado pon, kasi adil r..
hahaha

akinzu said...

haha.. iye a baru a fair sket..
ko ade kelebihan bertubuh sasa..
so aku kne pkai 2 senjata arrr...