Tuesday, May 5, 2009

Akhirnya abis gak diplomaku di SEGAMAT

Setelah sekian lame aku menunggu saat ni.. akhirnya sampai gak aku kat saat ni..
Aku dah abis dipolma.. insyaAllah..
tp ble fkir2 blek cam sedey pon ade...
x tau la bile lagi aku akan sampai sgmt...
x tau la kalo degree smbg sni blek kan..
x sempat nak lepak2 ngan rakan2 seperjuangan...
masing2 nak rush tngglkn tmpt ni..
walaupn kebohsannan terselah di sgmt..
tp aku x kan lpekan tmpt yg byk mengajar aku..
cewahh gle poyo...
tp yg pasti aku ade lebih kurg 4-5 jam nak tngglkan tmpt ni..
kpd membe2 aku yg x smpt nak jmpe
korg mmg terbaik ar..

7 feedback:

badek_gonzalez said...

xpe...ade reski, berjumpe lagik ngn segamat ni
ade reski, jumpe blik ngn mmber2 sgmt ni..
ade reski, wa nak nek gnung sesame lu lg..hahahahaa

akinzu said...

hahha.. no problem

akinzu said...

hahha.. no problem

PHIRDOTE said...

hm..tahniah2 :)

husna huda said...

kuntum..
waa sedihnye.. nati jumpe lg tau
ko kwn aku dr part 1..
thanks 4 everything k..
gud luck in the future..
see u soon :)

syasya said...

wahhh...
ayahhh...
sedihhh arrrrr.

*tapi tadi baru jumpa*
musykil

Ahmad Safwan said...

eleh shasha nk sedih2...
mcm xle jmpe je...
subg ngn kl bkn jauh pown...
haha...
btul x tom...???