Tuesday, June 2, 2009

Pertarungan antara 3 terhebat!!!


Lokasi : Asia Cafe

Acara : Foosball Single





1. Gmbr menunjukkan pertarungan diantara Shy (Merah) dan juga Shahril (Hitam)


2. Keputusan memihak kepada Shy.. dgn kemenangan yg selesa...


3. Seterusnya pertarungan diantara aku a.k.a Mr. Tornado(semperna nama table foos tu) dan SHY
(gmbr perlawanan tidak dpt diambil kerana mengelakkan skill Mr.Tornado ditiru)


4. Yeah!! akhirnya aku menyandang gelaran Juara diantara juara2(noob)


5. Foosball ni mmg cam bosan je tgk.. tp ble dah reti men mmg best.. sbb anda mengunakan skill tertentu bagi menjaring kan gol.. bkn pkai hentam je...

6. Tp realitinye.. ia adalah permainan yg menelan duit anda tanpa disedari..

7. Jadi tidak dinasihat kan utk mencuba sekiranya lemah godaan dan byk duit lebih ditangan


2 feedback:

badek_gonzalez said...

dammit..
aritu aku ade main pool kat sini ngn mmber2 aku..mase sblm nak p tgk bola tu r
mase tu,
ade ramai awek cun!!
aku terpegun!
bukan kerana mereka seksi!
tp..
mereka lag hebat main pool dr aku
...
damit

akinzu said...

hahahah.. siot a ko.. dh dkt kot ngan umah aku..
haha.. awek2 sane mmg hebat..
lepak kat tepi tgk je dieorg main,,
tgk gaye nak mcm pro je..